A korábban feltötltött naptár nézethez nem tudok hozzáférni, és egy időpontot nem tudok foglaltra tenni. Mi a teendő?
A korábban feltötltött naptár nézethez nem tudok hozzáférni, és egy időpontot nem tudok foglaltra tenni. Mi a teendő?

A naptáradban a foglaltságot az alábbiak szerint lehet módosítani.
A Műszerfal oldalon a Saját ajánlatoknál klikkelj a szerkesztésre, majd a szerkesztési résznél a lap alja résznél található a naptár funkció (Csak fizetett Prémium és VIP csomagok esetén érhető el). Fontos! Az elérhetőségi/Foglaltsági naptárban tárolt foglalások, az előfizetések megszakításával törlődnek!

Ha nincs a FOGLALÁS csúszka bekapcsolva, akkor kapcsold be.

A FOGLALÁS csúszka bekapcsolásával több funkciólehetőség is megjelenik.
Legörgetve elérhetővé válik az ELÉRHETŐSÉGI/FOGLALTSÁGI NAPTÁR.

Ha be van kapcsolva, akkor pedig menj ahhoz a naphoz, amelyiket foglalttá szeretnél tenni és klikkelj rá, hogy halvány pirosra váltson.
Ezek után, pedig a lap alján a tovább-tovább, addig míg egy nagy zöld pipa megjelenik.
Készen is vagyunk. 🙂