fbpx
Miben segíthetünk?
Nyomtatás

Nem lehet regisztrálni. Azt írja, hogy ez az email cím már létezik. Mi a teendő?

Az email cím már létezik – Mi lehet az oka?

Az egyik lehetséges ok, hogy már korábban regisztráltál ezzel az emailcímmel, de az aktiváláshoz szükséges üzenetet nem nézted meg. Ebben az esetben a rendszer úgy érzékeli, hogy az emailcím már használatban van, és emiatt nem enged újra regisztrálni.

Mi a teendő?

  1. Ellenőrizd az email fiókodat: Keresd meg a regisztrációs emailt a beérkezett üzenetek között (írd be az email keresőjébe: olcsobalatoniszallasok.hu). Ne felejtsd el azonnal a spam vagy a promóciók mappában is ellenőrizni, mivel előfordulhat, hogy az üzenet oda került. Ha megtalálod az emailt, kövesd az abban található utasításokat a regisztráció befejezéséhez, amennyiben szükséges.
  2. Jelszó-visszaállítás: Ha az emailt nem találod, vagy már régen regisztráltál és nem emlékszel a jelszavadra, próbáld meg a jelszó-visszaállítási funkciót használni. Ehhez látogass el a Jelszó helyreállító oldalra, és kövesd az ott található utasításokat.
  3. Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálatunkkal: Ha továbbra is problémába ütközöl, vedd fel a kapcsolatot a Balatoni Szállások és Kalandok ügyfélszolgálatával. Az Ügyfélszolgálati oldalon keresztül tudsz segítséget kérni, ahol információt adhatsz a problémádról, és az ügyfélszolgálat mielőbb válaszolni fog, szükség esetén tudja törölni a regisztrációd, hogy újra regisztrálhass.

Ha már regisztráltál korábban, akkor a Bejelentkezés/regisztráció oldalon tudsz bejelentkezni a meglévő fiókoddal.